Lögner lönar sej inte, haha x)

Onsdag 22 september
Efter skolan kom Nette till Wild Shoe för jag bad henne å när hon var där, men jag blev halvt dissad av en annan så vi (Sara, Nette och jag) gick bara omkring på stan och jag angstade... eller sen int men vi säger så x) Sen när ja kom hem hade jag läxor och sånt och sen msn^^ Api kom hit och vi hade kul men så frågade killen om jag ville komma ut och åka till butiken och så.. så okejdå visst men jag visste inte vad pappa skulle säga så jag ljög och sa att jag skulle gå med Api och vi antgligen sku fara via ABC :P Haha, det gick inge bra i verje fall för han tjuvkikade så ja.. Han ringde mej sen och konfronterade mej, hahah. Då var vi i Varuboden men sen for vi ennu via ABC (så det jag sa stämmde ju nästan^^). När jag kom hem satt jag mej bara direkt vid köksbordet och väntade på utskällningen men..  den kom aldrig.. han var inte alls särskillt sur utan bara orolit :) Det löste sej i varje fall juh^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0