Somna i bilen? :S hahaha x)

Lördag 18 september
Vi vaknade ganska tidigt.. eller Nette vakna å väckt mej :P Men hennes mamma ringde och hon var tvungen att sticka redan vid 12-tiden :( Aja, när hon stuckit packade jag och sånt för vi skulle till Båsa. Jag for direkt till Ela som satt vida datorn och nördade, haha. Så blev vi tvugna att sticka till mej mitt i en regnskur så vi var rätt blöta när vi kom fram x) Några av mamma och pappas vänner kom dit eftersom vi skulle äta :P Men när vi ätit rymde vi till Ela igen :P Först kolla datorn lite men där hände inte mycke så vi kollade på filmen "raise your voice" istället. Jag älskar den filmen!<3 För jag for hem igen såg jag snabbt på FB.. Blev besviken på en människa men ja.. det har egentligen ingen betydelse :P Där hemma var gästerna fortfarande kvar och dom var väldigt högljudda så med tanke på att stugan är så liten pallade jag inte med det (var ju totaaalt omöjligt att sova) utan gick ut i bilen, satt där och lyssnade på musik :) sov till och med en stund :O haha, hur kan man somna där ute i bilen, weird, hahaha. Aja vaknade av att det var svinkallt i varje fall så sen var det skönt att komma in och krypa under ett varmt täcke^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0