Filmkväll hos Sara och så kom moster hit :)

Måndag 30 augusti
Lång dag... Men sista timarna gympa, det är kul. Hade friidrott på sportplan. Höjdhopp blev det. Gick rätt bra :) Sen kom Nette dit och mötte upp mej så gick vi ett varv in via stan^^ Snacka massa och hade skoj.

Tisdag 31 augusti
Fick ett meddelande av Nette om att jag skulle komma på msn, för hon hade massor att berätta. Go Nette ;)

Onsdag 1 september
Hade glömmt telefonen hemma idag.. Asså man känner sej så borta utan den, ingen klocka och ingenting.. fan vad patetiskt egentligen men så är det :P

Torsdag 2 september
Konst två sista timmarna. Älskar det, skitkul att sitta och rita eller.. klottra mera, jag kan tyvärr inte rita ALLS så bra som jag skulle vilja nämligen :( Borde börja öva massa så går det kanske till slut^^ Rita och Thomas kom också idag. Mamma åkte till flygplatsen för att hämta dom. Jag fick inte träffa dom idag eftersom dom var framme (hos mofa) först efter runt elva någon gång :(

Fredag 3 september
Skön skoldag, religionslärarenvar borta så lektionen blev inställd. Vilket betyder, underbart skön dag, började tio och slutade tolv liksom, såna dagar skulle jag kunna ha flera av ;) eller.. det känns nog nästan lite onödigt att stiga upp och göra sej klar samt fara till skolan bara för två lektioner men.. nej jag skulle inte alls ha emot flera dagar som denna. Så när vi slutade gick jag med Cassu, hon går också rella kursen men hade lektioner efteråt så hon hade inget att göra. Ja, vi gick till ett par butiker och sånt. Såg bland annat en arrogant jävle... -.- Sen hem, packa in för ikväll och massa. Vi for til Rita ett varv, sen kom hon hit för att hjälpa mamma välja kläder xD Dom skulle nämligen iväg till Knipan, en restaurang, ikväll allihop :) Sen förde mamma mej till Sara och Jenny var redan där. Vi kollade film och åt mummsigt med mera :) Skräkfilmen "End Of The Line" såg vi på bland anndra.. den var riktit konstig, läskig och allmäng weird, haha. Sen vid 10-11 tiden skulle Jenny hem. Saras mamma skutsade henne så vi åkte med ett varv genom "the city" ;) Skojsit det med :) Sen hem och babbla en massa och sen se en film till.. haha, den kom på nelonen :P "Panic Room". Jag tror att vi båda bara låg och väntade på att filmen skulle ta slut så att vi skullefå sova.. underliga är vi men, ja.. båda var dödströtta såatt. Jag försökte snacka med Sara där undertiden men hon svarade nästan aldrig.. jag förstår inte vad det kan bero på :O Inte kan det väl vara så att hon sov sig genom halva filmen? haha ;)

Lördag 4 september
När vi steg upp Pysslade vi lite sammtidigt som Anne (Saras mamma) hade gjort smörgåsar till oss som vi glufskt mummsade i oss, hihi. Jag gjorde ett kort till Thomas som fyller år :)


Såhär blev det, enkelt och lite slarvigt men whatever (Bild tagen från Saras blogg)
Så kom mamma efter mej vid tretiden någon gång. Hemma gjorde jag inte särskillt mycket. Mamma for iväg till Knipan idag igen men denna gång var det någonting med jobbet.

Söndag 5 september
Vi skulle till Båsa, äta där och plocka svamp, haha, det är rätt kul ibland faktist. Mamma och Pappa for i förväg. Rita, Thomas och mofa ver redan där. Jag själv slöade lite längre och for sen med skoter istället :) När jag kom dit for vi direkt ut i skogen, hittae rätt mycket. Så hem igen, resa svampen och så äta :) Grillat kött på spett (fick en som inte var riktit genomgrillad så den var inte god men tog en ny istället) och potatis på saltbädd..? smakade typ som alldeles för saltiga potatisar, haha. Och sist men inte minst.. Sallad med massa avokado <3 Sen ut i skogen igen men åt andra hållet. Hittade massa igen så det var samma nu, hem och rensa men sen fick vi äppelpaj med vaniljsås.. nam :) Så bar det iväg hem hit till Karis igen då. For via Sara och hämtade kameran och några filmer som blivit där :P Så när jag kom hem hade mamma och pappa också kommit. Det blev tv, läxor och sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0