Forneldarnas natt på lördagen ;)

En rätt lam vecka men kul endå :)

Måndag 23 augusti
Jag började åtta och for med mopo medan Sara började först tio.. avunsjuk :( haha.
Sista timmarna hade vi gympa på ängen :) Vollyboll <3 och så fotboll ^^
Sen ett varv in till stan sen hem och slöa, Hade läxor och gjorde en del men sköt som vanligt upp resten till precis fören jag skulle sova -.-

Tisdag 24 augusti
Jag började åtta.. orka, asså jag borde gå och sova typ niotiden eller något för att inte vara sömnig de dagar jag börjar så tidigt men helt ärlit.. vem orkar med sånt.. :/ tyvärr..
Efter skolan for jag med mamma först till Säästö Pörssi här i Karis eftersom jag behövde en mapp till skolan. det är mycket lättare än att ha en massa häften att släpa på :) Men det fanns ingen jag ville ha där men vi köpte en stor att ha allt i hemma som jag intebehöver under lektionerna. Efter det åkte vi till Ekenäs, till Säästö Pörssi där, haha xD Och gissa vad? jo där hade dom en jag verligen ville ha, heelt perfekt! Rosa/ceriseröd, så fin :) haha låter rätt patetiskt.. Så köpte vi annat behövligt också, konseptpapper, linjal och räknare :)
Fick meddelande av Api om att hon såg en skitsöt kille... haha, bet är väl kul att bli informerad x) :D
Hemma talade jag med Nikke men hans dator stärvade så han stack mittiallt och jag fick ett meddelande där det stod att han inte ens fick igång datorn sen mer :/

Onsdag 25 augusti
Sara kom här via så for vi me mopo :D
rätt trist dag men efter skolan kom Nette ti skolan så vi sto där och tala med en annan som går i vår skola :) Sen for vi till ett café, Pyre´s och mummsa i oss glass :D Egentligen är jag inget stort fan av cafén menatt nog är det kul ibland. Men vi hade skitkul med Nette i varje fall ;)
Sen när Nette stack hem så for vi också nästan direkt :)
Hemma blev det dator, tv och läxor som vanligt :)

Torsdag 26 augusti
Idag blev det ingen mopo :P Händ itmycki i skolan idag heller men hade en håltimme där före maten då jag gick in till stan ett varv :)
Sista timmarna hade vi konst :) Det är såå bäst^^ Men Sara fick sluta redan lite före tre såatt :/ men kul hade vi där endå :D hemma samma som vanligt :P

Fredag 27 augusti
Skönt med fredag :D Börjar tio och slutar två ;) Så sen åkte Sara och jag iväg till Säästö Pörssi, haha man börjar bli stammkund där juh x) Köpte en mascara i avrje fall :) Sen kom Sara med hem till oss och vi satt och babblade medan jag packade Båsa-kassen. Jag hade tänkt köra skoter ner men åkte med pappa istället för jag var endå klar ungefär när han sku åka så. När vi kom fram for jag nästan direkt till Api och Robin som var här den här helgen :) Man hörde bas (från musik Robin lyssnade på) redan ute på gården xD Men när jag kom in och upp till hans rum låg han i en stol och sov... weird, sova där med full musik på x)
När jag kom hem såg jag en film jag hade lånat från bibban.

Lördag 28 augusti
For till Robin och dom först men senare blev det att sticka till Ela med Api. Vi såg några filmer, en skräckfilm bland annat^^ Så tala Linda någå om att det var forneldarnas natt i Barösund så då vi vi nån kick och bestämmde att vi också ville dit :D Jag och Ela asså, Api var tvungen att sticka hem. Bro tt som fan fick vi, haha. Ela fixade sig medan jag ringd till mamma som var uppe i Karis när hon skulle komma och om hon kunde köra oss ner till Barösund och snäll och söt som min mmma är så gjorde hon det :) Såfort Ela var klar for vi iväg hem till mej med illfart så att jag skulle hinna byta kläder och göra mej ready :) Men jag hade typ inge smink med så jag lånade en kajal av Ela, så hade jag en mascara  väskan, den jag köpt i Säästö på fredagen. Hade som tur var inte tagit ut den ur väskan då ennu :) Lite puder hittade jag också i en väska så det gick bra :) Skitet hår hade jag men hade inte tid att tvätta såatt. Så kom mamma och det bar av, vi for via efter Manda och Linda :)
Hade en skitkul kväll Ela, Manda, Linda och två av hennes kaverin :) <3 Jag och Manda dansade vilt omkring, haha, heelt weirdos^^ Ela fick dansa men den skitsöt kille i typ 20-års åldern. Go Ela! ;)
Jag och Manda är inte riktit som vi ska såatt vi sträckt omkring där och var allmänt underliga bara <3
Slutsats: En kväll man inte glömmer i första taget :)

Söndag 29 augusti
Mamma hade varit och plockat svamp så vi förde till cafét. Asså sålde.
Sen stack jag till Api och Robin en stund. Men inte så länge, gick till Ela senare istället så kom mamma efter maje därifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0