Dra upp dig när du faller.

Jag trodde det var någon förändring på gång. Jag trodde du började se ljuset någonstans på andra sidan. Men jag trodde väl fel... det är fortfarande samma mörker, samma tankar. Men du kommer ta dig genom mörkter och dimman, du kommer se ljuset. Jag kan inte ta dig dit men jag kan hjälpa dig på vägen. Hålla din hand och dra upp dig igen när du snubblar och faller. Jag ser hoppet, jag ser ljuset och det är dit du ska.
Ibland kanske du behöver ta några steg tillbaka för att bättre se var du är men i slutändan är det endå framåt du är påväg. Jag tror på dig, jag vet att du kan<3

Friendship,quotes,happiness,wordy,quote,words-92bc6f83b4a4f85b0a9848c0eecfadec_h_large
Take my hand, let me in and don´t be afraid anymore.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0