Första skoldagen för iår

Måndag 10 januari
Första skoldagen avklarad. Har haft problem med internet hela dagen dessutom..
Efter två tråkiga timmar geografi utan Cassu och en finskatimme fick vi anmäla oss till flexveckan. Jag kom dit jag sökte så det var kul.
Så två håltimmar med Sara :) Vi gick in till stan ett varv och blev dyngsura om fötterna :P
Engelska och någon grupphandledning kvar sen var denna skoldag äntligen slut. Gick rätt fort faktist :) Morgondagen däremot kommer vara extremt jobbig har jag för mej. Orka åtta till fyra dagar -.-
Så på stan en stund med Sara och Katten. Sen träffade vi Ela och Manda också^^ Åkte hem med Sara sen och här har jag int gjort något särskillt -irriterat mej på en ofungerande dator, kollat på tv, bland annat Next topp model, gjort läxor, fixat skolpappren i en mapp och lite annat sånt.
Är apsömnig nu så ska ta och lägga mej alldeles just men måste kolla igenom en geografiläxa ennu, vår lärare hotade med förhör...
Godnatt!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0