Träffade Nette!<3

Torsdagen.. hmm
Efter skolan träffade jag Nette<3 Efter att ha suttit i datasalen en stund och väntat på att hon skulle sluta. Vi gick omkring inne i stan och även en sväng till Canny. Köpte en tröja eller vad man ska kalla det där. Hihi.
Snackade igen en massa med Nette, har inte sett henne på tre veckor tror jag :O Så hem med Sara och senare kom hon hit :) Vi satt och gjorde det vanliga --> snackade och skrattade, haha. Vilka mystiska tankar man kan få i huvudet endå.... :D
Så ringde Robin och skulle fråga något om sommarjobbet så då fick han också höra lite av min flummighet, haha, han satt väl bara i andra änden och funderade hur jävla onormal jag är :D Jonej stackare x)
Sara for rätt sent^^ Så snackade lite med Sebbe på fb.
Morgondagen höll på att strula till sej rejält men allt löste sig sen med att Ela skulle komma hit övernatt^^


070781377cc93d_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0