Morbror anländer, moster åker

Söndag 24 juli
Tidigare idag plockade jag hallon med mamma :P Så stack vi till Rita och dom. Åt lite godsaker och for sen ti lägenheten. Duschade och sånt innan vi stack tillbaka till Rita. De andra var sjukt tråkiga och jag var apsömni så låg inne och sov när de andra satt ute och blev myggbitna :D Så började vi grilla och Danne kom (Morbror från Sverige). Han äter som en häst så att tog slut :P Så var det dags att säga hejdå till Rita och Tomas eftersom jag inte ser dem mer innan de åker hem :(
Så lite före vi kom hem ringde Robin och som jag förstod det så var han påväg hit men tydligen inte för än är han inte här åtminstone. Missförstod säkert :)
Satt nyss och planerade nästa helg med Nette. Faces delen vill säga. Verkar som vi får sova hos hennes mormor i Pojo. Nu är det i varje fall sovdags för mej så jag orkar på jobb imorgon.
Dröm söta drömmar<3


Tönt! :D (Gammal bild)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0