En dag i Ekenäs

Torsdag 7 juli
Vi åkte upp till Karis eftersom mamma skulle där via och så kom Nette dit. Därifrån åkte vi sen vidare till Ekenäs och mamma släppte av oss innan hon åkte till jobbet. Vi började med Seppälä där köpte Nette också en försenad födelsedagspresent till mej<3 En mysig halsduk och ett par sjukt fina örhängen :)
Så gick vi till en massa andra butiker på väg ner till stranden men hittade inget där. Nette köpte en skitfin bikini i varje fall :) Så satt vi oss på en trappa och väntade på Martin och Axel. Johan cyklade förbi så snackade lite snabbt me honom också men så kom de andra och vi gick till stranden. Bytte om (Nettes nyinhandlade bikini gick sönder i ryggen :/ men ja fixade med ett snöre så att hon endå kunde använda den :P) och låg i solen med musik pumpandes från en högtalare Nette hade med sig.
Edvin kom dit han också när han hade slutat från jobbet. Vi stack och simma och fy fan vad äckligt botten det är på vissa ställen :P Skönt var det i varje fall med lite svalka :)
Lite efter fyra kom Elin också dit<3 Efter en stund gick vi till simmis och satt på bryggan :) Badvakten härma mej xD Ne inte egentligen men han hoppa ner i vattnet så han stod där vilket jag inte hade vågat göra eftersom jag trodde båttnet va äckligt. Men när jag såg att man visst kunde stå där hoppade jag i jag också. Men jag stod precis som honom så det känndes dummt men när ja vände mej vände han sig också. Och precis efter att jag hoppat upp igen gjorde han det också. Ett sammanträffande bara men det var lite kul :D
Tillbaka i parken kom Isabelle och Larisza dit<3
Nette och de andra dissade mej nästan direkt. När vi satt där i gräset kom Ida och Sara också dit (Ekenäsmänniskor de också). Vi gick omkring i stan lite men redan vid halv nio var jag tvungen att sticka eftersom mamma slutade då. Vi handlade och kom hit ner till Båsa.

Några bilder tog jag inte så jag lånar ett par av Nette :)

Edvin och Nette :)


Martin och Axel :)

Tack alla för en sjukt rolig dag!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0