Springa barfota i natten

Fredag 15 juli
Vid tolvtiden åkte vi till Karis, var via och hämtade Rita för att se åka till Lojo. Först citymarket där jag bara köpte lite hårband och sånt. Och en sjukt god glass, "Mr. Big Vanilla and candy". Måste testa på den andra nån annan gång "Mr. Big Caramel and Nougat" för denhär var verkligen bäst^^
Så skulle dom till några loppisar. Hittade en halsduk för 1€ så den köpte jag.
Hemma igen lade jag direkt halsduken i tvättaskinen, kollade lite på tv och var och handlade. När det hade tvättat klart duschade jag snabbt innan Nette kom. Efter att ha fört hit sina saker for vi till stan och träffade Martin och Vicke. Edvin kom lite senare och sen Basti också :P
Nette hade föresten fått sin longboard så fick testa den^^ Älskar dem, har tyckt de verkar skitkul en längre tid nu och snart skaffar jag fanemej en (kanske jag vet inte riktit ennu :D). Haha men jag vill inte ha likadan modell som hon egentligen men det spelar inte så stor roll :)
Så skaffade de andra dricka men vi hade ingenstans att vara då ennu (och jag misstänkte att vi nog inte kommer få det heller så själv hade jag ingen dricka alls :P). Men de hade liksom en låda med öl å några sexpack med lonkeron så de drack medan vi gick omkring i stan xD Spurgun^^
När Robin och Tomas kom från Hesa for vi till tågstationen och mötte dem. De va fan de roligaste på hela kvällen juh :P Robin är bäst! :D Men så for Robin, Tomas, Basti och Vicke så jag och Nette gick hem. Edvin och Martin kom med de också.
Vi satt och snackade om en massa underlit stuff och vid tvåtiden följde vi Martin hem. Jag och Nette sprang omkring där bara men de andra två var ena riktiga tråkmånsar... Men känslan av att springa barfota på dyblöt asvalt mitt i natten, inga lampor eller något. Frihet liksom :)
Hemma igen gick Nette och Edvin ut på balkongen, jag var apsömnig och ville heller inte störa så jag stack och sova :) Fick sova en stund men sen så skulle de andra två ju också tränga sig ner i min säng... (1,20 men endå) så fick inte mycket sovet vi hade annars också otroligt varmt inne.

Bildlöst och tråkit, förlåt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0