Min fina skoter kämpar sig upp för backarna^^

Tisdag 26 juli
Vi steg upp åtta och gjorde oss klara. Körde till Barösund med Robin åkandes.. Gillar inte att ha nån med men sandvägen var de enda jobbiga, resten gick hur bra som helst trots att min lilla söta skoter orkade så bra i de brantaste uppförsbackarn.
Kom ungefär tio minuter för tidigt så hoppas det kompencerade gårdagen. Hela lagret var proppfullt idag så det var mycket att plocka. Ennu när jag slutade fanns det en del kvar men det hade jag turen att slippa plocka på.
Köpte en glass innan jag kom hem och fy fasiken vad god den var där ute i värmen^^
När jag kom hem var Api och Disa fortfarande här så vi satt och babblade och nördade lite.
Grannanas söner anlände för övrigt idag och de åkte till Barösund efter Robin men han stack direkt upp till Karis så honom såg man inget av :P Inte långt efter åkte de andra också.
Nu har jag bara kollat runt lite och drogat denna låt:


Underbart vacker låt! Väcker såå mycke känslor, älskar den helt enkelt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0