,,|,_

Onsdag 14 september
Försov mej som vanligt... Vaknade 25 före åtta men hann endå itid. Började med två timmar modersmål där grupparbetena presenterades. Vi var självklart tvugna att ha vårt sist. Förutom att det var kort ocg att jag höll på att berätta samma sak två gånger gick det bra :P Så en timme biologi där vi fortsatte med artkännedom. Usch. Okej många kan jag men de andra ser alla lika ut... Efter maten psykologi där vi gjorde klart det grupparbetet och så sist två timmar matematik. Var inte lika svårt som det varit den senaste tiden men höll endå på att dö av tristess.
När vi slutade gick vi till butiken. Köpte glass. Kallt och äckligt ute och vi köper glass? Jaja gott är det endå. Så såg jag en feg liten jävel... Idiot liksom :)
Sara följde med hem till mig sen. Snackade om allt mellan himmel och jord och stackaren fick lyssna på mina riktigt arga ord<3 Men självklart mycket skratt också. Så kollade vi filmen Go For It.. Eller den spelade men ingen av oss följde med utan si satt bara och babblade mer. Läxor fick vi förundransvärt nog också gjorda.
Efter att hon stuckit har jag inte gjort så mycket. Duschat, redigerat lite bilder och snackat med söta människor.


Sara gick och gömde sej men jag hittade henne, sen bestämmde jag mej för att det var min tur att görmma mej. Hon hittade mej rätt fort... Voivoi x)

Dröm söta drömmar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0