Allt för tidig uppstigning.

God morgon!
Vaknade av att mamma ropade och sa att klockan redan var tjugo före, jag rysa upp, river på mej kläder och sminkar mej snabbt. Så går jag förbi en klocka... Klockan var tjugo före åtta inte tjugo före tio som jag trodde hon menade. Hon trodde ju att jag började åtta men eftersom vi ska göra det där arbetet så får vi vara hemma och jobba. Sen kunde jag inte somna om så det blev att sitta här istället :)
Nu tänkte jag skriva lite i grupparbetet i psykologin men kom på att jag tror att vi aldrig gjorde upp om vem som skulle skriva vad. Eller så har jag bara glömmt det... lyckat :D Så tar nog och läser lite i tidningarna mamma hämtade hem igår istället :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0