Biologi och Api.

Onsdag 28 september
Modersmål två timmar. Gick igenom det sista till provet och hörde på den sista bokpresentationen. En timme biologi, en timme psykologi och sist två timmar matematik. Gick igenom övningsprovet och jag hade typ det mesta fel.. Trevligt. Så räknade vi vidare på andra uppgifter och fick sluta lite tidigare. Gick hem för att plugga på biologiprov. Läste ungefär 20 sidor innan jag somnade. Vaknade sen av att Api skicka meddelande att de är påväg till oss. Just jo, det går bra med läsandet. Men läste endå fast hon var här, hon fick nörda dator under tiden. Ny profilbild tog vi också till henne och lite annat.
Så när dom for läste jag klart och vi beställde också flygbiljetter till Sverige. Jag, mamma och mofa åker till Rita på höstlovet nämligen.
När jag äntligen läst allt var det bara att krypa under täcket.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0