Dance until you die.

Lördag 24 september
Vi vaknade och gluffsade i oss något innan vi började de film. Fick inget att fungera först så det fick bli Narnia - Prince Caspian. Sen stack Eve hem. Jag såg klart filmen och fixade lite med lite olika saker innan jag gjorde mej klar för festen. Där lite före sju körde mamma och pappa iväg mej till Tenala. Vi var först via efter Cassu. Påväg dit fick jag också reda på lite intressanta saker men vägrade låta de försämra min kväll och det gjorde det inte heller^^ Programet var bra. En del saker var kanske lite elaka men det var väl å andra sidan meningen. Men sjukt roligt var det att kolla på dem. Så började festen. Var lite segt först. Inte så många på dansgolvet men det strömmade till fler och fler hela tiden.
Dansade som fan där men det var otroligt varmt så man var tvungen att gå ut och svalka sig rätt ofta. Men tack Larisza, Alisa, Isabelle, Cassu och alla andra för en lyckad kväll! Tyvärr stängde poliserna festen redan halv ett så fick vänta länge på skjuts hem eftersom de ju inte ens hade startat då ennu. Stog där ute och frös och lyssnade på när repliken "Alkohol! Å TPS!" blev utropad ett antal gånger. Voivoi :D Hemma var jag apsömnig så blev att sova direkt efter att ha kollat snabbt på datorn.

Nästa vecka är det ekenäs Konvent. Alltså ungefär samma som vår gulnäbb fast den Ekenäs ordnar brukar vara lite värre :P Men vet inte hur jag ska slippa dit, dessutom pågår provveckan då och pappa fyller så vet inte när jag ska hinna plugga... Får helt enkelt se om det blir något alls men det skulle vara himla kul.


Är riktigt glad att jag tog bekväma skor istället för dessa. Mina fötter skulle inte riktigt tyckt om mej i så fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0