En sunkig jag i ett städat rum.

Nehepp, Jenny hade inte tid med mej utan stack istället hem och packade. Jag kom hem och pappa var här ännu så vi åt en riktig hela-familjen-samlad middag. Så sprang jag ner till stan och träffade Nette. Hon rullade runt lite, vi snackade om hennes intressanta skoldag bland annat och sånt. Lite senare köpte hon bröd och stack hem. Haha :D Hemma igen var Saras mamma efter lite saker jag hade till henne. Annars har jag städat rummet. Dammsugat, torkat skrivbordet och hyllor, var till och med ut och dammade mattorna. Nu känner jag mej sunkig och vill duscha men tvättmaskinen är igång nu igen och då ska man tydligen inte få duscha eftersom eluttaget är rätt nära -.- Så nu sitter jag här sunkig och tycker synd om mej själv sammtidigt som jag väntar på att den där jädra maskinen ska tvätta klart...

0b1d686f37ea43bad89f64a7403581b1_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0