Flamingo.

Måndag 12 september
Vaknade lite för sent som vanligt men han endå itid till psykologilektionerna. Vi jobbade med ett grupparbete. Så hade jag tre håltimmar efter det. En inställd religionstimme vilken jag spenderade i datasalen. De andra timmarna hade Sara och Katten också håltimmar så första timmen satt vi i konstsalen och andra gick vi till stan. Självklart skulle det börja ösa ner där ett tag så vi blev rätt blöta. Efter en tråkiga matematiktimme gick vi tillbaka till konstsalen där jag nästan målade klart min flamingo^^ Först var den bara helt hämsk eftersom jag inte fick till rätt rosa nyans så vingen blev typ röd.. Usch men den blev endå helt okej till slut. Har bara benen och bakgrunden kvar så är den färdig sen.
När vi slutade regnade det igen så Sara var snäll och lät mej åka hem med dem^^ Har inte fått något vettigt gjort här hemma ennu och tror inte jag kommer få det heller. Borde börja med arbetet i religion men det är ointressant.
http://www.organicgringo.com/wp-content/uploads/2011/05/American-Flamingo.jpg
Denna var min inspiration... Särskillt lik är den inte och hade den bara i svartvitt så färgerna är helt upp åt skogen^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0