För bara döda fiskar går med strömmer.

Måndag 5 september
Började med att se klart filmen på psykologin och sen började med ett grupparbete om det så nu kommer en sak till in på min skolarbete-lista. Vi satt och skrev lite kortfattat och diskuterade. Klart ska det vara på fredagen.
På religionstimmern gick vi igenom det sisat eftersom det var vår sista riktiga timmer. Nu är det bara hemma arbetstimmar och presentationer kvar.
På håltimmarna gick jag och Sara hem till mej. Satt och kollade på tv och snackade. Via butiken och tillbaka i skolan för en timme matematik. Ser inte särskillt lovande ut inför förhöret på torsdagen. Men imorgon får jag i varej fall bok skaffad åt mej :)
Gick till konstsalen och ritade två timmar. Har ungefär en halv uppgift gjord i en kurs. Fick min fjäder färdigritad och så en karta var jag hittade de (Ska bli som en liten story om ett bortglömmt föremål, i mitt fall en fjälder).
Gick sen med Sara in till stan innan hon åkte hem. Här hemma hann jag inte vara speciellt länge innan jag igen stack och träffade Nette. Vi gick omkring och snackade typ bara. När hon stack hem bestämmde vi att vi skulle träffas senare men det ställde hon in. Hade ett kort samtal med Sara och hon undrade om jag ville komma dit men jag orkade inte gå och förstod inte hur jag skulle slippa dit så tänkte inte bli något med det men så påminde min smarta lilla vän mej om att jag ju faktist äger en skoter vilket jag inte hade en tanke på. Kollade mopon och råkade ha bensin också så åkte dit. Först satt vi ute och snackade (massa skit men om vad säger jag inte (A) hihi, ibland måste man). Gjorde inte mycket annat än chillade helt enkelt.
Åkte till bäljars och packade ihop mina saker när mamma ringde och sa att hon var hemma. Hon hämtade sakerna och vi åkte hit. Fick mina polly godisar och tidningar och så ett ortoligt praktist såntdär "mini-bord" till datorn så man kan ha den i sängen eller famnen utan problem :) Tack så mycket mamma<3
Nu är klockan skitmycket och jag måste sova. Imorgon kommer Eve hit så vi ska ha kul, bara ja inte dör av trötthet vill säga :D


Fixade denna för ett par dagar sen. Gillar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0