Försovning.

Klockan tio före åtta imorse knackade det på dörren. Det var Sara eftersom jag tänkte åka med henne. Men nu råkade det vara så att knackningen var det jag vaknade av så var ju inte riktit färdig... Hon stack och en kvart senare hade jag gjort mej klar så då fick pappa endå köra mej. (Han har opererat ena ögat och ska hälst inte köra så mycke så därför tänkte jag åka med Sara men det gick ju inte så bra). Så kom jag till biologin, men bara tio minuter sen :D De hade bara snackat om exkursionen som tydligen inte endå blir av nästa tisdag. Det är tydligen någon fotbollstävling eller något den dagen så det blir förmodligen den tjugonde istället. Nu har jag håltimme och sitter och väntar på att få gå och äta. Hann ju inte med något imorse precis.
Egentligen har jag lust att gå till teckasalen men det blir inte en timme så jag tror jag låter bli.
Tumblr_lkq34p2exq1qb97vko1_400_large
Tänk att vara katt, få sova hela dagen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0