Grattis Api!<3

Lördag 10 september
När jag vaknade hade mamma stuckit till stugan. Satt här och gjorde inget typ hela morgonen. Och läste lite i modersmåls-boken. Så kom mamma hem, vi åt och jag gjorde mej klar så åkte vi till Api som fyller år!<3 Stort grattis till henne!^^ Satt och babblade med Robin en stund sen gick vi en sväng till ABC. Tillbaka till Robin, babblade igen om det mesta men så kom vi hem. Snackade lite med typer... Tänk att folk alltid måste lägga sej i. Jag förstår att det är bara för att de bryr sej men jag kommer inte att ändra mej oavsett så det är liksom ingen idé om man inte ens försöker se det ur min synvinkel. Men så finns det också underbara människor som lyssnar också. Och även de som gör både och :P Så fick jag ett fyllesamtal också.. trevligt. Sån skrikig typ helt plötsligt... :D
Nu sitter jag och lyssnar på msn men ska gå och lägga mej ju. Dröm söta drömmar<3

Min fina kusin<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0