Ingen lappning! :D

Ni vet inte hur sjukt glad jag är nu :D Jag var rädd att jag kanske sku ha till och med två hål i tänderna men nej. Jag hade inte ett enda! Fick bara en tand slipad lite men det känndes knappt. Så fick jag också en tid till "tandregleraren" eller vad hon nu är. Eftersom jag ju har min vampyrtand så hon ska kolla på den och se om något behöver göras men tandläkaren trodde inte det var något problem utan bara utseendemessigt typ men jag har inget problem med den så inte vill jag utsätta mej för nått jävla skit bara för att få en finare tand. Okej sen kan de ju kanske vara så att den ställer till problem senare i livet och då borde men ju passa på att ändra på den nu när man får det gratis så får se lite men förmodligen blir det inget med det.
Idag är en dag jag tycker riktigt bra om tandläkare^^
Snart ska jag springa till skolan och så senare blir det marknad med massa folk.
Vi hörs<3
http://tinkerbelle86.files.wordpress.com/2011/08/cartoon-tooth-and-brush.jpg
Glada tänder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0