Inte många timmar sömn.

Onsdag 7 september
Vaknade lite tidigare eftersom jag skulle i duschen vilket ju inte var vidare trevligt efter sådär fyra,fem timmars sömn... Så gick vi i varje fall till skolan sen. Eve skulle till grantorp med sjuorna som vänelev.
Modersmål två timmar, ena timmern skrev vi uppsats och andra jobbade vi på grupparbete. Biologi och så grupparbete på psykologin. Sista två timmarna matematik. Tråkigt... Så träffade jag Nette en stund.
Hemma fixade jag lite läxor och sånt. Försökte läsa på mateatikförhör också men så blev det att försöka snacka finska och det tar sin tid när jag ska försöka få det rätt. Men läste sen igenom alltihop en gång innan jag gick och sova. Hade inga höga förväntningar inför förhöret eftersom jag inte fattade typ hälften.

Sötis<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0