Kort skoldag och roligt folk.

Torsdag 8 september
Vaknade rätt pigg förvånansvärt nog. Efter två timmar biologi satt jag på håltimmen och snackade men Cassu medan jag försökte plugga in matematiken i skallen. Timme efter var förhöret. Fick det framför mej och första uppgiften gick ju bra men sen... Asså textuppgifterna var svåra att förstå sig på. Sket sig helt enkelt. Så fick  jag sluta sen, vi skulle haft religion men eftersom vi håller på med det där arbetet fick vi jobba hemma. Ennu har jag inte gjort mycket tyvärr :P Gick till polisen eftersom vi skulle söka polislov till en fest men det var stängt så det gick ju inget vidare.
Såfort jag kom hem började jag skriva på en uppsats men for sen och träffade Nette. Hon feidade hem men kom sen tillbaka lite senare igen. Gick omkring, snackade med skojigt folk och sånt. Hon for hem men jag blev kvar en stund till. Fy fan det var kallt det var sen när jag skulle hem. Hemma skrev jag klart uppsatsen. Om könroller som överskrids i dagen läge, rätt intessant egentligen men usch jag var inte på humör för såntdär :D Sen var det bara att gå och lägga sej.

Rätt så bra^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0