Marknad 2011 - Dag 2

Fredag 23 september
Efter tandläkaren sprang jag iväg till skolan, hade psykologi en timme och efter håltimmen en matematiklektion. Sista timmarna modersmål där vi lyssnade på resten av bokpresentationerna. Väntade på Eve eftersom hon skulle till mej och med till marknade. Åt lite och sånt innan vi åkte med mamma till Ekenäs och marknaden.
Vi gick omkring lite, Eve hade inte varit dit på torsdagen så hon ville ju se vad som fanns :) Köpte lakun såklart. (Men vi delade för att få det billigare så jag trodde tanten som sålde skulle bli sur men hon var istället gullig och gav i varsin påse åt oss, awws^^)
Så träffde vi en massa folk. Ela, Jenny, Zaida och deras vänner. Sara, Larisza, Isa och alla dem, massa folk från högstadiet, Fredo, Tony, Nette m.fl.
Så gick vi omkring lite till och hade sjukt kul. Kameran hade jag bara en liten stund så det blev tyvärr inte så många foton.
Så skulle sista tåget gå så alla stressade till tågstationen. Vi var bara där si sådär lite på en halvtimme innan tåget ens skulle komma... -.- Jaja nog hade vi det roligt där också (Fredo lekte bög bland annat, kommer alltig glömma det :D), babblade om allt och det kom bara mer och mer folk hela tiden. Tåget var helt proppat. Voivoi med folk endå... Nej men tur att dom flesta kan bete sig i varje fall :D
Så kommer jag och Eve upp på bron. Där är det slagsmål. Eller ja... Ena slog och den andra gjorde inte mycket för att försvara sej så man kan nog inte kalla det slagsmål. Känner killen som blev slagen (egentligen båda) så man kunde ju liksom inte bara gå iväg... Dessutom var två andar där som försökte få isär dem så jag hjälpte till. Sådär lagom mysigt blodig tröja efter det. Blää! Så ringe de polisen. Vet inte vad jag tycker om det. Egentligen hjälper det ingen så idén var inte så stor men hopperligen förvärrar det inte heller något så whatever, haha :)
Hemma uppdaterade vi oss lite om vad som hade hänt på facebook innan vi tänkte se en film men det blev inget med det eftersom jag var trött som fan så jag somnade... xD


Eve<3 (Mer bilder kommer senare - förhoppningsvis)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0