Någorlunda lyckad presentation.

Idag vaknade jag till och med i tid. Gick till skolan för en timme psykologi där vi presenterade grupparbetetna och så på håltimmen gick jag hem eftersom jag inte orkade duscha imorse så tänkte göra det då istället men nejdå det gick inte eftersom pappa skulle komma och lägga upp en duschvägg så då fick inte govet vara bött.. Tvättade hårret i lavuaren istället bara. Så tillbaka till skolan, matematik en timme. Sista timmarna modersmål och på rasten innan skrev jag om min presentation eftersom den var för detaljerad enligt mej. Så var jag den första som skulle presentera. Gick faktist bättre än väntat, bättre än nånsin förut nästan. Eller jag sa "och" säkert femhundra gånger och hade ingen aning om vad jag försökte läsa på pappret, usch men det gjorde ju att jag var tvungen att berätta fritt istället så det var väl positivt och jag var inte heller riktigt lika nervös som jag brukar vara. Men det känndes väldigt kort tyvärr. Så hade fem andra sina presentationer och många var borta så vi fick sluta tidigare. Men först fick vi ut en textkompitens i vilken jag fick 4/6 så det var okej och en uppsats där jag fick en 8:a. Helt okej liksom.
Ska träffa Jenny nu när hon slutar så det är henne jag sitter här och väntar på.

PS.
http://doubleswagga.blogg.se/images/2010/sick-1_89094068.jpg
Stackars Sara är sjuk. Hoppas bara hon slipper med till Åland på någon tävling hon ska ha där. KRYA!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0