Jag Gråter Bara I Regnet

Torsdag 1 september
Skinkfrestelse. Mums. Så matematik och två timmar religion. Som vanligt beståede av intressanta diskussioner och delade åsikter :) Så gick jag till studiehandledaren och fick lite ändringar i schema men tror jag måste gå och ändra igen för det blev bara värre. Slutade men jag och Sara gick en timme och fota för konstkursen om fotografering. Känndes ju bara lite dummt att gå på stan och kolla omkring efter saker att fota... Haha, kolla upp på alla väggar och så :) Förde kameran tillbaka till skolan och for och träffade Evelina. Vi stötte på Ela så hängde med henne och en av hennes vänner. Senare också hennes syster. De alla stack och pappa kom och hämtade mej. Har inte gjort mycket sen jag kom hem. Kollat vampyrer och nu är slutet (på säsongen) nära :( Här i slutet är det så mycket olika saker som händer och jag förstår inte hur allt ska hinna redas ut.
Nu måste jag hoppa i duschen.

Har drogat denna idag:

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0