Ennu kortare skoldag och besök.

Fredag 9 september
Steg upp tidigare för att gå i duschen. Så första timmen psykologi. Diskuterade och lämnade in grupparbete. Undrar verkligen hur det gick, hoppeligen bra :) Håltimme vilken spenderades i datasalen med Sara. Internet slutade plötsligt fungera så då fixade vi en ogjord matematikläxa. Bra det med. Så när lektionen började fick vi ut förhören... Hade lite på hälften av poängen så ingen sensation precis men enligt läraren var det helt acceptabelt endå :) Modersmålsläraren var på kurs så vi skulle bara lämna in uppsatsen under dagen sen fick vi gå hem. En skoldag bestående av två lektioner med andra ord.
Efter skolan blev det stan med Sara och Cassu en stund men dom for och jag gick hem. En stund senare fick jag besök^^ Vi snackade en massa och allt möjligt. Min finska är ju som bekant rätt begränsad men helt okej gick det trots det.
Så stack han och jag gick lite senare och träffade Nette. Gick ett varv i stan innan vi började gå hon henne men Jari (hennes styvpappa) kom emot så vi for till butiken med honom. Sen hem till henne, fick godis, haha^^.
Var inte länge där innan vi gick in till stan. Jag hämtade kameran och så tog vi lite bilder. Bland annat ny profilbild åt henne.
Chattande och textande på kvällen, aaws vilka söta människor der finns^^

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0