Försenat tåg.

Tisdag 13 september
När jag steg upp hoppade jag som sagt i duschen. Så klockan nio till skolan och ha en timme psykologi, lyssnade på en presentation om ateism - Efter en kvarts väntan eftersom de hade problem med datorn så det blev inte riktigt som de ville. Sen en timme modersmål där vi jobbade vidare på grupparbetet som ska vara klart imorgon. Vi blev inte riktigt färdiga men Sara lovade att skriva det sista<3 Så efter maten hade jag dubbeltimme biologi. Snackade om lite olika saker och började sen med artkännedom. Fy usch endå :D På rasten där emellan snackade jag lite med Eve.
Sist en timme psykologi där vi också jobbade vidare med ett grupparbete. Hoppeligen får vi det klart nästa gång.
När jag sen skulle gå hem han jag inte mer än ungefär femton meter innan det började ösa ner vatten... Väl hemma var jag så trött och frusen att jag kröp under täcket direkt. Tror att jag nästan slumrade till där en liten stund men så när mamma kom hem åkte vi till Säästö Pörssi för att köpa konceptpapper och eltandborste men det blev ingen dera eftersom de inte hade papper och eltandborsen känndes lite onödig en vi får se. Kan hända att vi ennu köper en.
Så åkte vi snabbt via bokhandeln och köpte papper innan vi kom hem. Här hemma ringde jag till Nette. Hennes tåg var försenat så jag skrev detta inlägg men av någon anlädning publicerades det inte.


Fuck off! I´m tired...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0