Läxor och lite ösregn.

Gick ju sen in till stan och träffa Nette. Snackade med några andra och gick sen hem - i ösregnet... Var sådär mysit genomsur när jag kom hem. Tack och lov var jag smart nog att ha rock på mej åtminstone. Nu har jag ennu en matematikläxa som måste göras och kanske läser jag lite vidare i boken till bokrapporten också. Fast det tror jag inte att jag orkar med.
Vi håller på att planera gulnäbbsfesten i skolan också och det verkar som vi fått problemet med myndig som skriver under fixat nu. Tack så mycket för det^^
Somtimesiwishyourmindwaslikegoogle_161091811_large
PS.
Sjukt irriterande när man inte får något svar på meddelanden :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0