Pizza med Manda och Ela.

Torsdag 15 september
När jag kom tillbaka till skolan hade jag matematik. Inte särskillt svårt precis om man orkar tänka lite. Så två timmar reliogion på vilka vi såg filmen Saved! som jag i tyvärr sett förut. Men den är helt okej. Början är bara överdriven och konstig men den blir bättre sen. Den tar upp en del olika frågor och ifrågasätter kristendomen syn på olika saker. Efter att vi sett filmen hade vi ett Snille möte där vi gick igenom vem som skulle skriva vad och jag skriver om exkursionen i biologin som vi åker på nästa vecka. Får ta kameran med och försöka få några fina bilder att ha med. Så gick jag ett varv med Cassu innan hon stack hem med bussen men själv gick jag inte hem eftersom jag på vägen träffade Manda, har inte snackat med henne på en tid så det var riktigt roligt. Vi satt och babbla en stund innan Ela kom, sen bjöd hon mej och Ela på pizza<3 Nån kyklinggrej som jag bara inte kunde smälla i mej hela. Usch vad otacksam jag kände mej men det gick inte :P Väldigt mätta gick vi sen till Jysk. Manda köpte lite grejer och gick sen omkring med en enorm kasse, haha. De väntade på att Paula (deras storasyster) skulle komma ner hit från österbotten så jag väntade med dem. Blev förvånad över uppriktigheten i en typs ansikte.
Så satt vi bara och babblade strunt innan Paula och de två andra systrarna kom och skrämmde vettet ur Ela och Manda. Deras miner var allt bra roliga :D Handlade och så åkte de så jag kom hem. (Gud vad inväcklat och nogrant besrivet dedär blev men orkar inte ändra). Här snackade jag med Sara om det mesta, snackade med lite andra och så fick jag besök en liten stund. Fick en del förklaringar, rätt dåliga men bättre än inga i och för sej :D Sen dess har jag läst klart boken till bokpresentationen och skrivit bokrapporten och snackar med lite folk. Men nu blir det att sova. Tur nog börjar jag först tio men endå.
Dröm söta drömmar<3

http://angelicalundberg.myshowroom.se/files/2011/02/saved.jpg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0