Salo med kusiner imorgon.

När jag äntligen fick duscha var klockan såpass mycket att det nog inte blev att träffa någon idag. Har fixat lite olika saker men nu är jag så sömnig så det som känns mest lockande är att bara krypa ner i min nybäddade säng och sova riktit djupt och länge. Det blir dessutom tidig väckning eftersom vi sticker till Salo klockan nio så skulle vara bra med lite sömn. Ska sträcka omkring i Salo med sötaste kusinerna så det blir nog riktigt roligt.
Fick föresten visst träffa den där någon jag skrev tidigare. Det är andra kvällen irad nu som jag fått spontanbesök^^ Gotta love it. Snackade lite snabbt innan han skulle hem.
Nu under täcket och imorgon umgås med kusinerna och sen förhoppningsvis lite annat trevligt sällskap :)
Dont-cry-over-the-past-it-is-gone_large
Lev i nuet!

Dröm söta drömmar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0