Söta Jenny<3

Söndag 18 september
Vaknade någon gång lite efter tio och pysslade med lite saker innan Nette kom hit vid ett-tiden ungefär. Vi kollade lite klipp på youtube och så började vi färga hennes hår. Första gången jag färgar någons hår men visst blev det helt okej. Förövrigt så färgade hon ögonbrynen också och jag klarade nog knappt av att se på henne när hon hade färg överallt... Såg ut som nån som försökt göra sina ögonbryn snygga genom att förstärka dem lite för mycket med lite för mörk färg och dessutom helt bakåtslickat hår, hon såg ut som en pervers gubbe xD (förlåt sötnos<3). Så blev det färg över som jag testade att göra en randig slinga i mitt hår också. Visst nu är den där men den syns knappt. Stör inte mej eftersom jag inte tycker det är vidare snyggt ens. Bara något jag fick lust att prova på :P
Annars chillade vi bara. Hon nördade medan jag läste lite i en bok och sånt. Lite senare stack hon hem sen. Jag lade mej och började kolla på en film men den sög så jag somnade... Haha. Ungefär en och en halv timme senare vaknade jag med ett ryck när telefonen ringde. Det var Jenny som undrade om jag ville komma till stan och träffa henne så en halvtimme senare gick vi omkring på stan lite. Satt och och snackade om lite allt möjligt innan hon var tvungen att gå hem.

Mer webcambilder med überbra kvalitet... Jag vet att det uppskattas x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0