Totalt osevärd film.

För nån timme sedan fick jag besök. Vi såg bland annat på en helt otroligt underlig och dålig film. Vinyan. Helt absurd och inte sevärd! Vi båda var rätt tysta idag av någon anledning, antar att båda var lika trötta men mysigt endå juh.
Det är en sak jag vill veta men jag får det inte förklarat för mej så får väl bara leva med i ovetandet :P Haha, eller kanske jag får det utlirkat en annan gång. Så för lite på en halvtimme stack han hem. Nu blir det bums isäng.
Imorgon skall Nettes hår färgas så det ska jag hjälpa till med. Religionsarbetet måste jag börja med och ennu viktigare är biologiforskningen och så lite annat. Så fullt upp skulle jag tro. Dröm söta drömmar<3

http://www.cinemagora.co.uk/images/films/19/126619-b-vinyan.jpg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0