Möte inför gulnäbben.

Måndag 19 september
Började med psykologi två timmar. Satt i grupper och diskuterade en massa. Så på religionstimmen var det dags för en presentation. Om prostitution, riktigt intressant och man fick fram hur hämst det verkligen kan vara och hu dåligt det kan gå för vissa. Så två håltimmar. Hade egentligen tänkt gå och måla men ingen annan gillade riktigt den idén så vi gick en sväng till butiken istället. Andra håltimmen hade vi gulnäbbsmöte där vi planerade lite program och sånt. Efter en timme matematik fortsatte vårt möte och då planerade vi i princip det mesta färdigt. Vad som behövs till programmet, vem som drar det och vem som är med. Vårt program äger och jag tycker synd om dem som missar det :D
När det var slut gick jag med Sara till butiken snabbt innan jag fortsatte hem.
Planerade lite inför exkursionen, jobbade lite med skolarbeten, läste lite i boken Innan du somnar och satt här och ugglade.
Ämnet jag valt att forska om i biologin suger men det får duga för jag kan inte komma på något bättre.

Denna fina blomma ingår i min forskning :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0