Kapten Röd - Saknade Vänner.

Ringde Robin och jodå han var hemma så gick dit men när jag kommer fram säger han att nejdå han stiker visst till Ekenäs. Pyh. Satt och spelade något spel med Api och dom sen. Kom nyss hem. Kallt var det men tur nog hade jag fått låna en rock så. Mötte för övrigt en padda. Haha :)
Pappa sa att han nog är hemma mellan nio och tio men inte är han hemma än inte.
Tänkte kolla sista avsnittet med vampyrerna men det blir inget för jag är så himla slut. Näsan är täppt och halsen svider.
Nästsista avsnittet är så spännande och jag vill verkligen se hur det går men jag orkar inte.
Ska gå och tvätta ansiktet och sen blir det att sova gott många timmar och förhoppningsvis drömma söta drömmar.
Sitter för tillfället och lyssnar på Kapten Röd.



Killen är riktigt jävla bra :) Gonatt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0