Samma namn.

Fredag 2 september
Började tio. Men vaknade åtta och kunde inte somna... Fast steg upp gjorde jag inte fören en timme senare endå. På psykologi timmen (som jag kom itid till) började vi se en film. Den bästa sommaren. Tror jag sett den förut men det var skitlänge sen och minns nästan inte alls. Så på håltimmen stod jag först med Sara, hennes syster och mamma och väntade på en buss hon skulle ta till Lovisa var skolmästerskapet i friidrott hålls. Hoppas det går bra för henne :)<3 Så gick jag hem och åt lite glass. Matematik en timme sen. Och sist modersmål. Vi snackade om nordiska språken och så började vi förbereda oss för en uppsats vi ska skriva.
När vi slutade gick jag med Katten och Cassu till butiken. Stod sen på bussis och snnackade med Katten, Api, Vicke och lite andra . Hängde med Api en stund sen innan pappa kom. Handlade och åkte till mofa och tömde postlådan (han åkte med mamma till Sverige). Föresten såg jag Robin också (två stycken faktist xD). Jag har varken sitt eller snackat med honom på evigheter.
Snackade tidigare i telefon med Nette som är hemma från tältandet med klassen. Kanske träffar henne idag men vet inte. Tänkte nämligen sticka till Robin (Kusin alltså. Tre Robin på samma dag? Haha :D). Om jag orkar. Är snuvig som fan och har ont i halsen. Tryck i bihålorna och annat trevlit -.- Men får se :)
Snacker för tillfället med Nikke och ser på 70s show.
Vi hörs<3
http://cdon.se/media-dynamic/images/product/00/04/07/01/82/3/19ab20a6-f1ff-48ab-89d3-958fce187b13.jpg
Film och en söt kusin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0