Exkursion med biologin.

Tisdag 20 september
Vaknade lite för sent som vanligt så för att hinna via butiken fick jag skippa att tvätta håret. Det var rätt äckligt men jag överlevde så skit samma :D När jag gjort mej klar på så kort tid som möjligt och packat väskan tvingade jag med mamma till butiken för att köpa majskolvar, dricka och bananer. Kom sen till skolan med allt med mej i god tid.
Vi hoppade in i bilarna. Fick lätt åka bästa bilen, alla var på sjukt gott humör jöh :D
Började med att besöka Mörby gård, ett ekologiskt jordbruk. Fortsatte till Källviken - Dagmars källa där vattnet rinner genom Lojoåsen och skall därför vara väldigt rent. Så åkte vi till Tvärminne zoologiska station. Gick omkring där inne och kollade och sen ut. Såg maneter. Coola djur dedär men småäckliga på samma gång. Vidare till någon fågelstation på Hangö udd. Började med att grilla lite mat. Jag grillade min majs och mummsade i mej den. Lika jävla gott som alltid dendär majsen<3 Så var det någon som berättade om fågelstationen och vi gick runt lite där. Sen var det dags för sista stationen. Vindmöllor. Alla var trötta och lite griniga så vi tog det rätt fort där och åkte sen hem.
Hemma satt Sara och Katten i tamburen ;O Haha nä men mamma skulle köra den till Saras så jag åkte med. Stannade en stund hos pappa på väg hem igen. Såfort jag kom hem hoppade jag i duschen och fick mitt hår tvättar. Så sen dess har jag slöat (fy skämms!) och jobbat med skolarbeten, har biologin nästan färdig och lite, lite, liiite har jag börjat på religionsarbete. Blir mycket att göra imorgon men får bara klara det. Vet inte hur mycket tid jag kommer att ha över tyvärr... Skulle borda hinna träffa *honom* också juh. Gah! Jag kommer dö av stress imorgon... Usch vilken dag.
Har föresten fått en helt del positiva överraskningar idag men mina nerver for nyss totalt när det finns folk som ska tro de är så jävla tuffa. Har bara lust att slå till dem... hårt -.-
Nu kryper jag isäng och sover gott så jag orkar med all stress imorgon och hoppeligen är mina nerver åtminstone lite återställda när jag vaknar. Dröm söta drömmar<3

Kommentarer
Postat av: Saraaa

Haha, så va de ;)

<3

2011-09-21 @ 14:40:45
URL: http://saraora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0