Skolarbete.

Onsdag 21 september
Kom i bra tid till skolan igen. Inte likt mej :O Så började vi med två timmar modersmål där vi fick höra en massa bokpresentationer. Sen en timme biologi. Vi gick igenom arterna vi ska kunna och bestämmde att vi har förhör på dem nästa tisdag. Fy fasen. Efter maten psykologi en timme och sist två timmar matematik. Jobbigt med matematik. Orkar inte tänka på sånt tråkigt juh. Så en snabb sväng till butiken med Sara och Katten innan jag kom hem, slängde i mej lite mat och började med skolarbetena. Jodå, jag äger på att börja itid... Först satt jag och skrev biologi, den där forskningen. Tog sin lilla tid det också eftersom jag inte fick ihop tillräckligt mycke text men så när jag hade nästan två sidor fick det räcka. Skickade den till söta Sara som var snäll och printade ut den åt mej. Dessutom var rättade hon alla mina hundra stavfel, gullit av henne<3
Så fort det var färdigt var det bara att börja med religionsarbete. Gick någorlunda snabbt tack och lov. Så fixade jag ihop en power point presentation av alltihop och sökte upp ett youtube klipp som jag tänkte visa under presentationen. Den ska vara mellan en kvart och tjugo minuter lång och så länge klarar inte jag av att stå där och babbla. Haha undrar om jag ens klarar fem minuter innan jag börjar stamma allt. Så när jag var klar ser jag ut genom fönstret och där nere står en gestalt :P Jag fick med andra ord besök^^ Lite före tolv stack han och jag kryp ner under täcket.

Barnarbete.
http://futuristas.files.wordpress.com/2010/05/barnarbete.jpg?w=400&h=444
http://www.youtube.com/watch?v=aLTPk0VdtHs&feature=fvsr
(den gick inte att bädda in tyvärr.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0