Matematik och Eve.

Tisdag 27 september
Religion två timmar. Hörde de två sista presentationerna. En om eutanasi och en om abort. En massa död med andra ord. Men det var intressant, man vet bara inte riktigt vad man ska tycka eftersom det ju egentligen är både rätt och fel på samma gång.
Sen hade vi ingen modersmålstimme så en håltimme istället. Försökte prenta in växterna som jag skulle skriva förhör på på biologin. Stack hem efter en bok jag glömt också. Så var det mat och sen biologiföhör. Det gick helt okej. Sist psykologi innan jag stack hem. Tänkte att jag skulle städa, plugga, plugga och plugga mer och kolla någon film. Blev inte så mycket av det... Jo jag pluggade nog en del men inget städas eller film. Eve ringde nämligen så istället stack jag ner på stan med henne. Snackade och gick runt. Blev nog nästan lite kallt men Eves mamma var sen snäll och körde hem mej, hihi tack^^
Så försökte jag mej på att göra klart övningsprovet i matematik men det gick inget vidare. Usch. Jag kommer inte att orka öva men måste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0