Kvinna i fönstret på tredje våningen?

Torsdag 29 september
Imorse vaknade jag av min väckarklocka med äckligt högt ljud. Ni vet sådär när det skär i öronen och man vill bara få det att sluta. Gick till skolan och skrev biologiprovet. Satt där i nästan två timmar. Gick nog helt bra, åtminstone två av de tre frågorna. Hoppas på det bästa. Så jobbade jag lite på två inlämningsarbeten innan det var mat. Åt och väntade sen med Sara på hennes skjuts. Vi inspekterade den nya parken vi fått hit. Parkour sägs det vara. Fattar inte vad hälften är gjorda för men så där i ett hörn är det som lite gyminspirerade saker och en del saker var riktigt roliga :D
Så kom jag hem och började läsa på psykologin. Läste nästan allt. Har bara lite på tio sidor kvar att läsa imorgon och så en snabb genomgång. Sen får det bli att koncentrera sig mer på häftet tror jag. Jenny kom hit när hon slutade men innan det hann jag till och med städa lite. Damsuga och torka damm. Garderober är fortfarande inte upprädd men det får bli en annan dag.
Så var jag påväg att duscha också men när jag kommer in på toaletten är det en kvinna i fönstret. Vi bor på tredje våningen... Nej men de fixade något på fönstren. Håller ju ennu också på med renoveringen. Men sen hade jag inte tid mer eftersom Jenny kom hit. Vi stalkade okända typer på irc, skvallrade och snackade om allt möjligt men fick sen tråkigt så vi stack ut.
Gick omkring några varv och träffade på Eve, Api och Tonja. Hängde med dem. Tony uttryckte sitt extrema behov av energidricka och till slut lyckades han få åt sej. Api och de andra stack så vi gick omkring lite mer med Tony. Han sprang iväg sen så vi gick hem till Jenny för att gå ut med hennes hund. Kvällspromenad<3 Kom hem, åt lite, kom på att det var för sent att duscha så måste stiga upp tidigare imorgon, började med inlämningsarbeten, snackade med folk mm. Nu måste jag snabbt göra klart skolarbetet innan jag får krypa ner under täcket och drömma söta drömmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0