Smurfar och Sara.

Måndag 26 september
Först två timmar psykologi, gick igenom det sista till provet vi har nästa måndag och fick provsidorna. Sen religion, en presentation om dataspel. Alla andra visste allt om sånt men jag har knappt ens hört om hälfen. Massa namn på spel och annat - jeeps...
Så två håltimmar. Vi gick till konstsalen och målade i två timmar. Fick bara bakgrunden fixad. Det är sjukt vad det tog tid. Matematik sen. Fick övningsprov som vi började på... Fan jag måste öva... Kan inget känns det som.
Sen borde vi väl gått till konstsalen igen men vi hadeju varit där tidigare så vi sket i det. Istället gick jag till studiehandledaren och snackade med henne eftersom jag missade min tid som jag hade förra veckan. Kommer förodligen skriva biologin i studentskrivningarna men egentligen borde jag skriva geografin eftersom jag nästan alltid får bättre i det. Men biologi är intressantare. När jag snackat klart gick Sara dit och när de var färdiga åkte jag med till Sara.
Vi mummsade smörgåstårta som blivit över efter festen de hade på lördagen och åt annan kaka. Riktigt tjockiga med massa tårtor, godis och kex :O Så såklart dator och skvaller innan vi såg filmen "The Smurfs". Den var mycket bättre än jag förväntat mig. Trodde att den skulle vara helt fjantig och wannabe rolig men den var ju bra. Så visade hon mej lite fula bilder på tråkiga växter som jag skulle lära mej till biologin.
Mamma hämtade mej innan hon for på jobb och så funderade jag på att jag borde städa men fy fan vad jag inte orkade med det. Snackade istället med underbara vänner och hörde på på finsk musik som äger som Ela tipsade om^^



Kommer aldrig sluta älska denna låt. Helt underbar och massa minnen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0