Förkyld.

Slö dag. Ingen röst, halsen värker som fan, snuva och sådana trevligheter. Har bara legat under täckert och kollat på någon tråkig serie eller nått skit på tv:n. Knarkar halspastiller och haft tråkigt. Solig dag och det enda jag gjort är suttit inne. Underbart att vara sjuk... Usch, hoppas det går över snart i varje fall :)
Annars har jag suttit här. Snackat med Jenny, Robin och Tony. Kollat massa piercingar och uttöjningar. Vill ha helix och så en vanlig uttöjning på någå mellan 4 och 6 millimeter. Men jag pallar inte att inte kunna använda långa örhängen så då skulle ja typ vara tvungen att ta ett till hål ovanför också :P Haha, nej men får se. Det tar ju ont juh så det slutar antagligen med att jag inte gör något alls, kanske ett extra ovanför de jag redan har bara, om ens det.
Pappa fixade ärtsoppa idag föresten, så enkelt och så gott :)

Tumblr_lju0tucnur1qa56iio1_1280_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0