Första provet för terminen utgivet.

Fredag nu då. Helgen är rätt full så jag är glad att jag läst rätt så mycket i psykologin redan. Det blir nog ingen Konvent i Tenala idag för min del tyvärr men tror endå jag åker med Sara till Ekenäs och kollar på programmet de har där innan de åker iväg.
Provveckan började igår och nästa torsdag skriver jag sista provet. Matematik. Det provet jag ser absolut minst fram emot.. Biologiprovet fick jag just ut. Fick 8-. Visst är rätt nöjd men det är sjukt frustrerande att jag får åttor (och en sjua) i biologi som jag ska skriva i studenten men nior i geografin som jag inte tänker skriva. Funderar nog lite på att ta den istället men får se. Vet inte ens om jag får in kurserna...
Ikväll blir det att hänga med Sara och Jenny :) Annat vet jag inte.

Om en person inte ens vågar säga till mej vad den tycker utan bara plötsligt ignorerar mej då är den fan inte värd min respekt. Säger inte att jag har något emot personen i fråga heller men respekt? Nejfan! Sen dessutom ger sej på en av mina bästa vänner. Varför har jag ingen aning om men moget skulle jag inte kalla det... Men jo visst lev dit liv som du vill, helt okej med mej, det är nog till största del du själv som lider av det :)
Tumblr_lqi6z2hbtm1qj38q5o1_500_large

Kommentarer
Postat av: Ida G

ojjj, så de va utgivning ida....:D va de många där? ;)

2011-09-30 @ 17:05:44
URL: http://iidauws.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0