Änglarösten.

Söndag 4 september
Blev inte mycket städat. Näsan rinner och ett tag mådde jag illa också. Borde sova nu men det känns som det är det enda jag gjort de snaste dagarna :P Föresten så har jag visst fått något gjort. Har nämligen läst till över halva i modersmålsboken. Änglarösten av den isländska författaren Arnaldur Indriðason. En kriminalroman om en lite ensam man som blivit mördad. Hittills helt okej.
Så såg jag sista episoden av Vampire diaries och fy fan vad det var bra. Lipade en del, haha :D
Var nyss i duschen och sitter nu och snackar med en killer från Kokkola som jag träffade förra sommaren i Fagervik. Sällan jag träffar folk där :) Men har inte snackat med honom på evigheter så det var kul att få veta lite hur han har det nu för tiden. Underbart med sådana människor. Även fast man inte snackat på en tid så har man endå inte någon jobbig distans mellan varann utan kan prata helt vanligt om allt och inget.
Imorgon kommer mamma från Sverige också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0