Massa skolarbete.

Goddag. I motsats till gårdagen då jag vaknade åtta och inte kunde somna om sov jag idag enda till halv elva. Betydligt skönare. Halsen är på bättringsvägen men snuvan vill inte lämna mej. Borde städa idag. Borde göra en hel del saker faktist.
Har en del skolarbeten bland annat.
Modersmålsuppsats som ska skrivas denna vecka.
•Öva till matematikförhör som vi skriver på torsdagen.
Modersmålsboken skall läsas och liten muntlig presentation ska förberädas till nästa vecka (v. 37).
•Veckan efter ska religionsarbetet vara gjort, rätt stort arbete så borde börja "förhandsforska" redan nu.
Tidingsartiklar ska kllippas ut till biologin.
Någon liten forskning inom biologin. Jag är rädd att min idé inte kommer funka så jag vet inte riktit hur det ska gå till.
En artikel till skoltidningen, behöver inte vara klar ennu på länge men borde fundera ut vad jag ska skriva om.
Nu ska jag läsa lite och så påbörja städningen. Vi hörs senare<3
http://www.karisbillnas.fi/snille/2011_host_snillered_web.jpg
Snillegänget - vi som kommer att jobba med skoltidningen. (Fan jag ser liten och kort ut :D)
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0