Dröm 2

Så andra gången jag vaknade hade jag drömmt att jag var på en båt som gått på grund efter en häftig storm, allt gungade och alla hade panik men själv tyckte jag bara det var skoj. Vi sprang sen omkring både på båten och runt omkring. Sjukt roligt hade vi och åt en massa gott som fanns där medan många typ hade panik och sprang runt. Jenny var där men hon somnade på en bänk typ direkt så jag hängde med underliga människor. Den enda jag minns är en skittyst och blyg snubbe som först bara gick breve sin mamma. Han sa typ inget och var rätt tråkig :D Nått speciellt hände det inte egentligen. Mystiska drömmar, haha :D


Kommentarer
Postat av: Jenny

hahah , att vadå :'D E jag med i dina drömmar , awesome :D

2012-05-01 @ 10:15:24
URL: http://egnaval.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0