Grattis Mamma<3

Lördag 21 april
Eftersom jag varit ledig två dagar trodde säkert min hjärna att helgen var över så jag vaknade tidigt. Kollade lite tv och stack till stan, ringde Nette och hon råkade vara i stan så träffade henne och så stack vi till henne en stund.
Gick runt på stan och sökte en present åt mamma. Ett par fina glasburkar som jag fyllde med lakrits fick det bli. Inte vidare mycket men hon blev glad för det.
Gäster började komma. Bland annat Robin, Danno och Api. Snacka om vad som hänt sen sist och hade roligt.
Men så började folk sticka en efter en och när alla hade åkt for jag till Abc med Jenny och Zaida och satt där någon timme. Satt sen evigheter här och snackade med en full Silvester om en massa. En hel del goda skratt fick jag i varje fall :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0