Hälsade på hos Sara.

Torsdag 12 april
Vaknade underligt tidigt och stack till skolan. Vi hade biskop på besök så satt och lyssnade på honom allt för länge. Mat och så stack jag och ritade en timme. Upptäckte också att jag inte kan logga in på min hotmail mer eftersom den påstår att det had skickats spampost därifrån och den skickar en kod man behöver för at fixa det till en mailadress som inte finns. Skoj men ska väl försöka få det fixat nån dag.
Stack hem och ungefär halv fyra tog jag skotern och stack till Sara. Pappa hade äntligen fixat den så ville inviga moposäsongen. Fick låna första sässongen Lost av Sara också så nu vet man vad jag kommer syssla med hela helgen (A).
Var via pappa och senare bilskola. Så kollade jag filmen I Am Number Four som var sjukt bra och skulle vara skitkul om de skulle göra en fortsättning men det kommer förmodligen inte hända :P
Nu ska jag föröska mej på en störd finskaläxa och sen sova!
Dröm sött<3


Jävla snygg är han också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0