Häng med Tony och Jenny.

Tisdag 3 april
Skrev religionsprov, jobbade lite med konstkursen och gick sen och häntade min fina fyra i finska. Hoppas bara jag klarar omtenten :) Så följde jag Sara till sporthallen, kom hem och gjorde absolut inget förutom surfade runt typ. Sen ringde Tony så stack till stan för att träffa honom, den jävlen vann 20 euro på spelmaskin direkt. Men hans buss kom så jag kom hem igen. Lite senare ringde Jenny så gick till stan och träffade henne. Har inte snackat ordentligt med henne på evigheter så det var skoj att skvallra om allt som hänt. Följde henne hem sen och fy fasen mina tår var döda när jag kom hem igen. Som isbitar!
Nu funderar jag om jag ska orka kolla en film eller bara lägga mig och sova, vi får se men jag skriver inget mer här i varje fall.
Dröm sött<3

Sara och jag från här om dagen. Haha, jag ser bitchig ut :D (även denna ©Sara<3)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0