Massa glatt folk.

Torsdag 5 april
Jag var ledig så mitt påsklov hade redan startat men jag behövde och handla så var jag tvungen att stiga upp tidigt endå så då tänkte jag att jag kunde passa på att stack till skolan och jobba lite på teckakursen. Snackade med Ela och Jenni, ritade en timme och tolv var det konsert i festsalen eftersom högstadiets rektor går i pension. Tänkte först inte gå dit men är glad att jag gjorde för alla var skitbra. Tonjas buksjungas var supergulligt.
Stack hem och Ela och Jenni kom hit en sväng innan vi stack till stan. Träffade Tony bland annat och så femtiden stack Jenni. Vi träffade lite folk och några timmar senare stack vi till ABC. Träffade Katten där och hon var på rysligt gott humör :D Vi snackade skit och hade kul en stund innan vi stack ut på kruis med Lotta, Elas kusin. Linda joina också men de skulle till Ekenäs så vi stack till Shell sen. Hängde med lite folk och gick sen in till stan.
När vi kom hemma var Ela liksom smått lycklig, så gulligt^^<3



Söta cheyer^^
PS. Blev inget gym idag heller :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0